воскресенье, 3 июня 2018 г.

Բաց նամակ ՀՀ վարչապետին

Հարգելի վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանին և
հարգելի մշակույթի նախարար Լիլիթ Մակունցին
Կոմպոզիտորների միության անդամ,կոմպոզիտոր՝
Անդրանիկ Ներսիսյանից
..................ԴԻՄՈւՄ.........................
Իմ քաղաքացիական և մասնագիտական պարտքն եմ համարում տեղյակ պահել ձեզ հայ մշակույթի,մասնավորապես հայ երաժշտական մշակույթի անմխիթար վիճակի մասին,ինչի պատճառով էլ մեր հասարակությունը գտնվում է մասնատված,երկփեղկված վիճակում:
Չեմ ուզում այստեղ երկար,բարակ վերլուծություններ անել,բայց ընդամենը մի փաստ արձանագրեմ,որն էլ կվկայի իմ մտավախությունների իրավացիության մասին:
Եթե մեզնից յուրաքանչյուր մեկը դուրս գա փողոց և սոց.հարցում անցկացնի պատահական մարդկանցից ընտրված 100 հոգու հետ,թե ո՞րն է մեր ազգային երաժշտությունը,որն է օտարը կամ ապազգայինը,որն է լավը,որը՝վատը,կամ որն է բարձրակարգը և որն է ցածրակարգը,ապա վստահ եմ,որ կլսի գրեթե 100 տարբեր պատասխաններ:
Սա նորմալ երևույթ չէ:Սա աննորմալ է,անհավանական է,բայց փաստ է:
Սա ահազանգ է,որ ինչ որ բան շատ երկար ժամանակ սխալ է ընթացել,կամ միգուցե միտումնավոր սխալ ուղիով են ուղղորդել մեր ազգային մշակույթը:
Ինչևե,այս վիճակից դուրս գալու համար առաջարկում եմ ներգրավել այս գործին հեռուստաընկերություններին,քանի որ ամենամասսայական ու մատչելի լրատվամիջոցն են իրենք:
Պետք է բացել հեռուստաընկերությունների դռները բոլոր նրանց համար,ովքեր մի ինչ որ արդյունք են ցույց տվել,մի ինչ որ արժեք են ներկայացրել մեր իրականության մեջ:
Ընդ որում կարծում եմ,որ մասնակցություն պետք է ունենան թե պրոֆեսիոնալները,թե ոչ պրոֆեսիոնալները կամ կիսապրոֆեսիոնալները (ըստ կրթության կամ ըստ արված գործի):
Դրանով հանդերձ պետք է ստեղծել հավասար և արդար մրցակցային պայմաններ ու մրցակցային դաշտ,հատկապես նրանց համար,ովքեր վերջին 30 տարում ստեղծելով,արարելով հանդերձ,չգիտես ինչու մնացել են <կուլիսներում>,աննկատ,անտեսված ու նախկին իշխանությունների կողմից չգնահատված :
Հեռուստատեսությունը հզոր զենք է և վստահ եմ,որ եթե արվի այս ամենը,ապա մի կարճ ժամանակից հետո հասարակությունը կմաղի անորակն ու ապազգայինը և տակը կմնա մեր երազած բարձրակարգն ու իրական,իսկական ազգայինը:
Հ.Գ. Ստորև,մեկնաբանությունների մեջ կտեղադրեմ երկու փոքր գործ,որ ձեզ համար ավելի պարզ լինի,թե ինչ տեսակի և որակի երաժիշտ եմ ես:
Վստահ եմ,որ չեք լսել նույնիսկ իմ անունը,ինչպես շատ շատերը,այն դեպքում,երբ արդեն 30 տարուց ավել է,ինչ սիստեմատիկ կատարվող ու հասարակության կողմից ընդունվող կոմպոզիտոր եմ:

Комментариев нет:

Отправить комментарий